התקשרו! 03-5626265

מקררים עם דלת זכוכית

NFN 7400 - מקרר/מקפיא 4 צידי זכוכית

פירוט על המוצר >

NFN2400- מקרר/מקפיא 4 צידי זכוכית

פירוט על המוצר >

NFN4100 - מקרר/מקפיא דלת זכוכית

פירוט על המוצר >

מקרר דלתות זכוכית פתיחה CR-1300

פירוט על המוצר >

NFN4400 - מקרר/מקפיא 4 צידי זכוכית

פירוט על המוצר >

מקרר דלתות זכוכית הזזה CR-1200

פירוט על המוצר >

מקרר תצוגה דלת זכוכית CR-600

פירוט על המוצר >

מקרר תצוגה דלת זכוכית CR-500

פירוט על המוצר >

מקרר תצוגה דלת זכוכית CR-450

פירוט על המוצר >

USS 1500 - מקרר 3 דלתות זכוכית

פירוט על המוצר >

USS 980/1200 - דלתות הזזה/פתיחה

פירוט על המוצר >

USS 374 - מקרר דלת זכוכית

פירוט על המוצר >

USS 374 - מקרר 2 דלתות זכוכית

פירוט על המוצר >

EVO- מקרר/מקפיא 26 מדפים מסתובבים 4 צידי זכוכית

פירוט על המוצר >

EVO- מקרר/מקפיא 32 מדפים מסתובבים 4 צידי זכוכית

פירוט על המוצר >

NFP 7100 - מקרר 3 דלתות זכוכית

פירוט על המוצר >

NFP 7100 - מקרר 2 דלתות זכוכית

פירוט על המוצר >

מקרר/מקפיא עם דלתות זכוכית - Koala

פירוט על המוצר >

NFN 7300 -מקרר/מקפיא 3 צידי זכוכית

פירוט על המוצר >

NFN 4401 - מקרר/מקפיא 6 מדפים מסתובבים

פירוט על המוצר >

USS 220/300 - מקרר דלת אטומה

פירוט על המוצר >

R26 - מקרר/מקפיא 26 מדפים מסתובבים 4 צידי זכוכית

פירוט על המוצר >

R32 - מקרר/מקפיא 32 מדפים מסתובבים 4 צידי זכוכית

פירוט על המוצר >

מקרר דלת זכוכית

מקרר דלת זכוכית נראה הרבה יותר מעניין מאשר עמיתיו הקונבנציונליים. זה נותן למטבח שיק של מודרניות. מבחינת מאפיינים טכניים, היחידה עם דלת זכוכית אינה נחותה בשום אופן מדגמים “אטומים” אחרים.

בתערוכות מזון שנערכות מידי שנה תוכלו לראות את המקררים עם דלתות זכוכית של חברת מילוא קירור חיפה בע”מ. חברה קיימת בשוק ישראלי יותר מ- 30 שנה ומייבא את המקררים מסחריים מהמותגים הבינלאומיים השונים האיכותיים בשוק. בין המוצרים שחברה מייבא מקררים פתוחים למעדניות, מקפיאים לאחסון מזון, מקררים לתרופות ועוד המון פתרונות קירור מסחריים.

איך בוחרים מקרר דלת זכוכית למטרות מסחריות?

אם יש לכם בבעלות מסעדה, בר, בית קפה, סופרמרקט או מתקנים מסחריים וציבוריים אחרים, אז במאמר זה תקבלו ההמלצות העיקריות לגבי אופן בחירת מקרר דלת זכוכית.

החליטו על המידות. בחדרים קטנים, דגמים צרים וגבוהים יהיו מתאימים יותר, אבל אם יש מספיק מקום, עדיף לרכוש מקרר זכוכית רחב. זה יספק הזדמנות לשפר את הסקירה הכללית של ארוחות מוכנות או סחורות, ולהגדיל את הביקוש.

מספר המדפים תלוי לחלוטין בצרכי הלקוח ובפרטי המוצרים אותם הוא מוכר. תבחרו את הסוג של הדלת האם זו פתיחה רגילה או הזזה. לגבי מראה וצבע, אין המלצות ספציפיות. העיקר שכל המקררים עם דלתות זכוכית צריכים להיות מעוצבים באותו צבע וסגנון.

תכונות עיצוב עיקריות

הפרמטרים הטכניים העיקריים של מקררים עם דלתות זכוכית שקופות נובעים משימוש הישיר שלהם. בדרך כלל, יחידת ההקפאה ממוקמת בתחתית המבנה, מה שהופך את המקרר דלת זכוכית ליציב, והמוצרים בחלק עליון נראים בבירור. בגלל הצורך לספק תצוגה מצוינת של סחורות, עומקם של מקררים כאלה אינו עולה על 40 סנטימטרים, קיימים גם יוצאי מהכלל לצרכים מיוחדים.

דלתות הזכוכית עצמן ראויות לתשומת לב מיוחדת. לייצור שלהם נעשה שימוש בזכוכית איכותית ופרופיל אלומיניום. ניתן להוסיף גם קפיצי החזרה ומנגנוני נעילה.

ניתן לראות את הסוגים שונים של מקרר דלת זכוכית באתר של חברת מילוא קירור חיפה בע”מ. לקבלת הצעת מחיר ולמידע נוסף תשאירו לנו פרטים שלכם באתר ונציגים שלנו יחזרו אליכם!

מקררים דלת זכוכית

אנחנו רואים אותו בשלל המסעדות ובתי הקפה, ברשתות המזון ובמרכולים המקומיים. זהו המקרר הגדול עם הדלתות השקופות, זה שמאפשר ללקוחות לראות את היצע המוצרים הרחב גם בלי לפתוח את הדלת. יש לו חשיבות רבה בכל הקשור לשמירת המוצרים ולהארכת תוחלת החיים שלהם, ואין ספק שמקרר עוצמתי ואיכותי יכול לשרת אתכם שנים רבות וטובות. עם זאת, לפני שאתם בוחרים מקרר דלת זכוכית מומלץ להכיר קצת יותר את החלופות שעל הפרק, להבין מה יכול להתאים לכם יותר, ולקבל החלטה אופטימלית. עם הצוות המקצועי של “מילוא קירור חיפה בע”מ” תגלו שיש לכם שלל חלופות מצוינות התפורות בדיוק למידות שלכם.

מקרר דלת זכוכית שקופה – נוחות ואיכות

עסקים מתחום המזון משלבים מקרר דלת זכוכית בין כותלי בית העסק, והם עושים זאת כדי ליהנות מכל היתרונות שיש למקרר להציע להם:

  • עיצוב: עיצוב המקרר מגיע ברמת גמר גבוהה
  • חיסכון בעלויות: הזכוכית השקופה חוסכת את הצורך לפתוח את המקרר בכל פעם מחדש, מה שמצמצם את עלויות החשמל
  • שמירה על המוצרים: הטמפרטורה הנשמרת בכל פינות המקרר מבטיחה לנו מוצרים טריים ואיכותיים. כלומר, טכנולוגיית הקירור הינה חדישה ומתקדמת, כאשר יחידות הקירור עומדות בסטנדרט הגבוה ביותר 

מקרר זכוכית שקופה בהחלט מספק יתרונות ברורים לכל עסק מתחום המזון, בין אם אתם מנהלים מעדנייה, קונדיטוריה או פיצוציה קטנה משלכם. מהעסקים הקטנים ביותר ועד לרשתות הגדולות, כולם צריכים לבחור את המקרר שיאפשר להם להעניק שירות נוח ופשוט לכל לקוח, ולהבטיח מוצרים שנשמרים לאורך זמן. אם כן, המקרר השקוף והעוצמתי הוא בדיוק מה שאתם צריכים.

מקרר דלת זכוכית שקופה מחיר משתלם במיוחד רק במילוא קירור

הייעוץ המקצועי של צוות “מילוא קירור חיפה בע”מ” הוא זה שיאפשר לכם לקבל את כל ההחלטות הטובות ביותר לטובת העסק שלכם, וזו הדרך האידאלית לבחור מקרר עוצמתי שיתאים לצרכים המקצועיים שלכם. מקביעת המידות הנכונות, דרך בחירת הדגם המועדף ועד להשלמת הרכישה באופן בטוח, מקרר דלת זכוכית שקופה כבר בדרך אליכם, כדי שתוכלו להעניק שירות מצוין לקהל הלקוחות שלכם, גם כעת וגם בעתיד.

מקרר שקוף

אתם בשלב שבו אתם מחפשים את המקררים הכי טובים שיש לעסק שלכם? אם כך, רגע לפני שאתם קונים מקרר שקוף או כל מקרר אחר, כדאי שתנסו להבין מה בעצם אתם מחפשים. מקררים שקופים כוללים יתרון משמעותי, שכן ניתן לראות מה יש בתוכם. בניגוד למקרר שאינו שקוף ושצריך לפתוח אותו כדי לדעת מה יש בו, הרי שהמקרר השקוף מעניק לנו חוויה אחרת לגמרי. לכן, אם חשוב לכם שיהיה ללקוחות שלכם כמה שיותר נוח בחנות שלכם, ברור מדוע מקרר שקוף זו בחירה טובה שבהחלט כדאי לקחת בחשבון. יש לכם דילמה ואתם לא ממש יודעים איפה קונים מקררי תעשייה איכותיים? חברת מילוא קירור חיפה בע”מ מזמינה אתכם להצטרף ולהיות חלק מחוג הלקוחות הגדול שלה.

איזה מקרר שקוף אתם רוצים?

אפילו אם כבר החלטתם שאתם רוצים מקרר שקוף, חשוב שתבינו שיש אפשרויות שונות. כלומר, יש סוגים שונים של מקררים שקופים. אתם יכולים לבחור את הגודל הנכון עבורכם וגם את הגובה הרצוי לכם. מעבר לכך, כדאי יהיה לברר כמה ליטרים מכיל המקרר והאם הוא נחשב איכותי או לא. יש בתחום המקררים אינספור אפשרויות, ואם תבדקו את הדברים לעומק, תוכלו להבטיח שאתם עושים בחירה נכונה. רצוי מאוד להתייעץ עם המומחים כדי לבחור את המקרר הנכון לכם, כי מקרר זה מסוג אותם הדברים שאי אפשר לקחת בהם סיכונים מיותרים. אתם תראו מקרר שתמיד יעבוד ושלא יהיו בו תקלות, כך ששווה להשקיע ולקנות את המוצר הטוב ביותר שקיים.

בואו ליהנות משירות, ייעוץ ומגוון רחב של מקררים ומקפיאים

עשיתם חיפוש וראיתם שיש הרבה סוגים של מקררים שיוכלו להתאים לעסק שלכם? אתם רוצים לבחור מקרר שקוף שלא יאכזב אתכם? אם כך, ברור מדוע ייעוץ ושירות מקצועי זה חלק ממה שאתם מצפים לקבל. זו הסיבה שבגללה, אם אתם רוצים לקנות מקרר שיתאים לכם, כדאי שתתקשרו עוד היום למספר: 03-5626265. חברת מילוא קירור חיפה בע”מ הינה חברה שהוקמה כבר בשנת 1986, כך שאם יש משהו בטוח, זה שלעובדים כאן לא חסר ניסיון. בעזרתם תוכלו לבחור מקרר איכותי ויציב, אז למה לדחות זאת לרגע האחרון?

העסק שלך צריך יותר

צריך קירור טוב למוצרים שלך?



    תערוכת "ישרא-פוד" 2018, גני התערוכה תל אביב

    השקת ליין חדש של מקפיאים ומקררים מסחריים מהמותגים המובילים באירופה.
    דגמים חדשים למקפיאים וויטרינות לעוגות.
    ליין של מוצרים חדשים במגוון צבעים.

    בין מוצרינו:

    מעדניות בגדלים שונים | מקררים פתוחים למוצרי חלב, ירקות ונקניקים | מקפיאים לעוגות | פתרונות קירור לחברות ומשווקים | מקררים ומקפיאים לעוגות מקפיאים לתצוגה ואחסון דלפקים מנירוסטה ועוד...

    לעסק שלך ללקוחות שלך

    צריך קירור טוב למוצרים שלך?



      חברות לבניית אתרים חברות לבניית אתרים
      קטלוג
      מילוא קירור בע

      צריך מקרר לעסק? מצוין, יש לנו הצעה משתלמת עבורך