התקשרו! 03-5626265

מקפיאים לעוגות

מקפיאים לעוגות: ויטרינות לעוגות:

מקפיא גלידות

מקפיא גלידות תצוגה הוא הדגם החסכוני והפרקטי ביותר לאחסון ומכירת גלידה. הפרופורציות של מקפיא תצוגה מספקות בידוד תרמי גדול יותר מאשר דגמים אנכיים, ולכן בזמן הפסקת חשמל המקפיא שומר על הטמפרטורה הרצויה זמן רב יותר ודורש פחות הפשרה. לאחסון ותצוגה של גלידה משתמשים במקפיא עם מכסה זכוכית – המשטח השקוף מאפשר לקונה לראות מיד את המוצר המוצע ולבחור את האפשרות המתאימה לו. לחברת “מילוא קירור חיפה בע”מ” ניסיון בתחום הקירור מעל 25 שנים. החברה מתמחה בפתרונות קירור תעשייתי וייבא לארץ של מיטב מתקני קירור אירופיים. הניסיון הרב שנתי יחד עם השירות והאחריות שהחברה מעניקה ללקוחותיה בנוסף למחירים ללא תחרות בהחלט מציב אותה בשורה הראשונה של יבואני ציוד קירור מובילים.

תכונות של מקפיא גלידות 

מקפיא גלידות (וגם עוגות) הוא תיבה עשויה פח פלדה שגופו מכוסה ציפוי פולימרי באיכות גבוהה. הקירות של מקפיא עשויים על פי העיקרון של לוחות סנדוויץ”, התומכים בטמפרטורה הכרחית הודות לשכבות של איטום תרמי ואיטום מים. כמבודד חום משמש בדרך כלל קצף פוליאוריטן. מאייד ממוקם בשכבת בידוד החום הקרובה יותר לקיר הפנימי, ובסמוך לקיר החיצוני של הבית –נמצא המעבה. חומרים עמידים בפני קורוזיה משמשים שכבת פנים (עבור דגמים בסיסיים אלו הן יריעות אלומיניום בעוד שבדגמים מתקדמים יותר יש יריעות אלומיניום מכוסי פלסטיק או מתכת-פלסטיק). הבקרה מתבצעת באמצעות תרמוסטט מכני או אלקטרומכני, המדליק או מכבה את המדחס כאשר מגיעים לערך שנקבע בתוך המקפיא. מקפיא תצוגה עם מכסה זכוכית אינו מיועד להקפאה, כך שההכנסה לתוכו מזון לא קפוא אינה מומלצת. (בעת הכנסת מזון לא קפוא, התרמוסטט חייב להיות מוגדר למקסימום, ולאחר מכן לחזור למצב העבודה המקורי).

תפעול יעיל וארוך טווח של המקפיא

הפשירו את המקפיא אם העובי של שכבת הקרח הגיע ל-5-8 מ”מ. להפשרה מנתקים את המקפיא מהחשמל, המכסה נפתח ומגרדים את הקרח המופשר בעזרת מגרד מיוחד. נקו את הרשת והמאוורר מאבק ופסולת. יש להציב את המקפיא במרחק של 50 ס”מ מחפצים אחרים לאוורור טוב ולהרחיק מהם מקורות חום. כמו כן, יש להימנע מאור שמש ישיר. מחפשים מקפיא גלידות – לנו יש מבחר גדול של מקפיאים לכל צורך ובכל נפח האפשרי. פנו אלינו לקבלת ייעוץ עוד היום בטלפון 077-2318882 בין השעות 8:30 עד 17:00.

מקרר גלידות

מי לא אוהב גלידה? המוצר הכי צבעוני, הכי שווה, הכי מנצנץ בעיניים. עולם הגלידות הולך ומתפתח עם כל קיץ שחולף על העולם, ובעידן הבוער של הגלובוס שלנו זה הופך להיות רלוונטי מתמיד ואפילו ממש הכרח. גלידריות צצות בכל פינה ובצדק, ונראה כי לאף אחת מהן לא חסר לקוחות… היום לא רק בקיץ צורכים גלידות, עם הזינוק באפשרויות הקסומות של העולם הקריר הזה, רוב צרכני הגלידה אינם עומדים בפיתוי גם במחיר צינון קל,  וחנויות הגלידה עמוסות לקוחות גם בימים אפורי רקיע וגשומי רחוב. מה הופך חנות גלידה להיות חנות שווה וקורצת? כמובן, זהו מקרר גלידות, הדלפק הארוך והצבעוני הזה, בו ננעצות העיניים וסביבו מתרחשת כל ההמולה החגיגית הזו. מקרר גלידות הוא הכלי השיווקי החזק ביותר של הגלידה. בואו נדבר על זה. מילוא קירור חיפה בע”מ מספר על גלידות, מקרר גלידות וכל מה שצריך לדעת. נתחיל?

המצאת המאה- מקרר גלידות

בשונה מחבילות סגורות של גלידה, המיועדות למספר מנות ועשויות לשמש לאורך זמן, גלידריות במקרר פתוח מיועדות לממכר על המקום, סוג של מזון מהיר. מדובר ברכישה  של מנה לפי הזמנה מדויקת, ובהתאמה אישית. הרעיון מאחורי מקרר גלידות הוא הדרך לשווק אותן באופן מיטבי מושלם, כאשר המקרר כעין מזנון הפורס בפני הלקוח עולם שלם של אפשרויות שאי אפשר להתחמק מהן, בצבעוניות כובשת ובגיוון עצום שהולך ומסתחרר. ככל שגודלו של המקרר רחב וארוך יותר הוא יכיל יותר אפשרויות וימכור פי כמה יותר. מחקרים מוכיחים שמראה המגוון מוציא כספים רבים יותר גם כאשר לקוחות עדיין יעדיפו להיצמד לישן והמוכר, עדיין הם יושפעו מהשפע שיגרום להם לחשוב פחות על הכסף ויותר על הגלידה. מקרר גלידות מגיע עם פתח אחורי לכיוון המוכר, רחב ונוח, כדי לאפשר שליפה מהירה ופעילות זריזה ויעילה של שירות לקוחות רבים, כמקובל בחנויות ממכר גלידה.

רוכשים מקרר גלידות- למה לשים לב

חשוב לשים דגש גם על הנגישות הנוחה של המוכר לכל הכיוונים של המקרר, יש לזכור כי הוא מיועד לשרת ציבור צובאים על הדלפק במהירות שיא. כמו כן, שקיפות מרבית של המקרר וכמה שפחות פסי מתכת במבנה ימכרו יותר באופן מוכח. זקוקים למקרר גלידות איכותי? פנו אלינו לקבלת מידע מפורט ואמין עם ניסיון של שנים.

העסק שלך צריך יותר

צריך קירור טוב למוצרים שלך?



    תערוכת "ישרא-פוד" 2018, גני התערוכה תל אביב

    השקת ליין חדש של מקפיאים ומקררים מסחריים מהמותגים המובילים באירופה.
    דגמים חדשים למקפיאים וויטרינות לעוגות.
    ליין של מוצרים חדשים במגוון צבעים.

    בין מוצרינו:

    מעדניות בגדלים שונים | מקררים פתוחים למוצרי חלב, ירקות ונקניקים | מקפיאים לעוגות | פתרונות קירור לחברות ומשווקים | מקררים ומקפיאים לעוגות מקפיאים לתצוגה ואחסון דלפקים מנירוסטה ועוד...

    לעסק שלך ללקוחות שלך

    צריך קירור טוב למוצרים שלך?



      חברות לבניית אתרים חברות לבניית אתרים
      קטלוג
      מילוא קירור בע

      צריך מקרר לעסק? מצוין, יש לנו הצעה משתלמת עבורך