התקשרו! 03-5626265

nephtמקפיאים עם יחידה חיצונית

DANUBE

פירוט על המוצר >

UPSALA

פירוט על המוצר >

ATLANTIC

פירוט על המוצר >

EASTON

פירוט על המוצר >

MILTON

פירוט על המוצר >

AIRY

פירוט על המוצר >

ANTARCTIC

פירוט על המוצר >

PACIFIC

פירוט על המוצר >

GREENWELL

פירוט על המוצר >

MERIC מקפיא עם דלתות זכוכית

פירוט על המוצר >

ICELAND דו צדדי ראש+ גונדולה

פירוט על המוצר >

BERMUDA מקפיא דו צדדי

פירוט על המוצר >

GRENADA מקפיא משולב

פירוט על המוצר >

ICELAND מקפיא פתוח דו צדדי עם מעמד

פירוט על המוצר >

מקרר שוכב

אתם מתלבטים לגבי השאלה איך תוכלו להציג בפני הלקוחות שלכם את כל המוצרים שאתם מוכרים? יש לכם סופר שכונתי קטן או שאתם מנהלים סניף של רשת ידועה וגדולה? כך או כך, כדאי שתדעו: בתחום המקררים התעשייתיים יש היום מגוון רחב של אפשרויות. לכן, בין אם אתם רוצים לקנות מקרר שוכב ובין אם תרצו לראות מקררים אחרים, אין ספק שכדאי יהיה לבחור את הטוב ביותר. אתם בדילמה ולא ממש יודעים לבחור לבד את המקרר הנכון לכם ביותר? אל דאגה, כי יש מי שיוכל לייעץ לכם בנושא הזה! הנציגים של חברת מילוא קירור חיפה בע”מ זמינים עבורכם בכל עת והם ישמחו ללוות אתכם עד שתמצאו בדיוק את המקרר שאתם מחפשים.

מקרר שוכב שיחזיק מעמד לאורך זמן רב

חלק ממה שאתם מצפים לו בוודאי, ובצדק, זה לדעת שאתם קונים מקרר שוכב מאיכות טובה. לכן נשאלת השאלה: איך בכלל בוחרים? מה אתם יודעים על תחום המקררים וכיצד תוכלו להבטיח שאתם קונים מוצר טוב? ברכישת מקרר שוכב יש לברר מספר נתונים מראש, כמו למשל, מה הגודל שלו? כמה מוצרים תוכלו להכניס לתוכו? והאם המידות שלו יכולות להתאים לחנות או לסופר שאתם מנהלים? לאיזה טמפרטורה הוא באמת יכול להגיע? ובעיקר, האם תוכלו לקבל עליו אחריות? כל הפרטים האלה חשובים, כי אם יש משהו בטוח, זה שהמקרר חייב לעבוד בצורה מושלמת כדי שהוא ישמור על המוצרים שאתם מניחים בתוכו.

מקרר במחיר נוח, יש כזה דבר

בין אם אתם רוצים לרכוש היום מקרר שוכב ובין אם תרצו לראות גם מקררים אחרים, המחיר חשוב. אומנם בוודאי תרצו להשקיע בעסק שלכם ולקנות עבורו מוצרים ואבזור ברמה גבוהה, אך האם תמיד על רמה גבוהה ועל איכות בלתי מתפשרת צריך לשלם מחירים מופקעים? זה לא תמיד הכרח המציעות. לכן כדאי שתתקשרו עוד היום אל חברת מילוא קירור חיפה בע”מ למספר: 077-2318882. מחכים לכם כאן אנשי מקצוע שיוכלו לייעץ ולעזור לכם לבחור את המקרר הנכון לכם, ומעבר לכך, הצעת המחיר שתקבלו כאן תמיד תהיה נוחה.

מקפיא שוכב

השאלה איך להציג בפני הלקוחות שלכם את המוצרים הקפואים שאתם מוכרים מטרידה אתכם? התחלתם לבדוק אופציות שונות של מקפיאים והלכתם קצת לאיבוד? אתם לא לבד. זה קורה כמעט לכל מי שקונה מקפיא תעשייתי בפעם הראשונה. לכן כדאי שתדעו שיש אפשרות, בין היתר, לרכוש מקפיא שוכב, ואין ספק שמדובר על מקפיא איכותי ביותר. מקפיא שוכב הוא אומנם מקפיא שתופס מקום, אך ניתן להכניס אליו כמויות גדולות ביותר של מוצרים. מעבר לכך, נוח לחפש בו כל מה שרוצים, כך שהלקוחות שלכם יוכלו למצוא במקפיא בקלות כל מוצר שדרוש להם. מחפשים מקום מוביל לרכישת מקפיא מכל סוג? חברת מילוא קירור חיפה בע”מ זו הכתובת הנכונה.

איך תבחרו לכם בקלות מקפיא שוכב?

החלטתם לנסות את האופציה של מקפיא שוכב? רוצים להבטיח שהקניה תהיה חכמה ושתוכלו להשתמש במקפיא שלכם לאורך זמן? אם כך, יש כמה דברים שכדאי לכם לברר עוד לפני שאתם משלמים על המקפיא החדש שלכם. למשל, מי ייצר אותו והאם מדובר על חברה שיש לה מוניטין בתחום של ייצור מקפיאים ומקררים? האם המומחים בתחום ממליצים על אותו מקפיא שוכב? מעבר לכך, חשוב גם לברר מאיזה חומרים המקפיא עשוי וכמה ליטרים הוא מכיל. אחרי שיהיו לכם תשובות לכל השאלות האלה, תוכלו לבחור בקלות את המקפיא המושלם עבורכם.

איפה תמצאו מקפיאים מסוגים שונים במחירים אטרקטיביים?

מקפיא תעשייתי שוכב הוא מוצר בסיסי וחיוני שנוכל למצוא היום בחנויות לממכר מזון, מהקטנות ועד הגדולות. הוא יעיל מאוד לעסק וללקוחות גם יחד, בשל נוחות סידור המוצרים והנגישות הגבוהה לכל מוצר, הוא מתאים למספר רב של מוצרים (בהתאם לגודלו) ויש לו גם תכנית ייחודית שמסייעת בצמצום צריכת החשמל. אם כן, בין אם אתם מחדשים את הפתרון הקיים או מחפשים מענה לצרכי העסק החדש שלכם, מקפיא שוכב הוא זה שיספק את ההגנה המנצחת למוצרים שלכם, וחברת “מילוא קירור חיפה בע”מ” תעזור לכם לבחור את המקפיא האיכותי האידאלי עבורכם.

מקפיא אמבטיה

עכשיו, לקראת הקיץ הקרוב, החלטתם שאתם רוצים למכור בעסק שלכם גם ארטיקים או גלידות מסוגים שונים? אם כך, אין ספק שאתם צריכים לדאוג לכך שיהיה לכם איפה לאחסן את כל המוצרים האלה בצורה הכי טובה שאפשר. כאשר מדברים על אחסון של ארטיקים וגלידות זה ברור לכולם: אם המקפיא לא יהיה מספיק איכותי או שתהיה בו תקלה, כל המוצרים יהרסו. גלידות לא יכולות להחזיק מעמד ללא קירור מאסיבי, ובטח שלא בקיץ הישראלי. לכן טבעי שתשאלו את עצמכם – באיזה מקפיא כדאי לנו לבחור? אפשרות טובה שכדאי לקחת בחשבון היא לרכוש מקפיא אמבטיה, כי זה בדיוק מה שצריך להקפאת ארטיקים, קרטיבים וכדומה. מתלבטים איפה תוכלו למצוא מקפיא כזה? חברת מילוא קירור חיפה בע”מ מזמינה אתכם אליה.

מהם היתרונות של מקפיא אמבטיה?

אתם לא בטוחים האם מקפיא אמבטיה זו הבחירה הנכונה לכם או שאולי כדאי יהיה לראות גם מקפיאים אחרים? האמת היא, שלא במקרה כמעט כולם בוחרים באופציה של מקפיא אמבטיה. למעשה, יש למקפיאים כאלה יתרונות רבים:

  • התכולה שלהם מאוד גדולה
  • הם מקפיאים בצורה טובה
  • נוח לפתוח אותם לחפש מה שרוצים

לכן, אם מבחינתכם חלק מהעניין זה שיהיה ללקוחות שלכם כמה שיותר נוח למצוא את הקרטיבים שהם רוצים, ברור מדוע מקפיא אמבטיה זו בחירה טובה.

איך תדעו שאתם קונים מקפיא איכותי?

ברור לכם שאתם רוצים מקפיא אמבטיה? או שאולי תרצו לראות מקפיאים מסוגים אחרים? כך או כך, אתם צריכים לקנות מוצר שיהיה כמה שיותר איכותי. מקפיא שלא יעשה עבודה טובה יגרום לכם להפסדים כלכליים רבים. לכן כדאי לכם לבדוק מי ייצר את המקפיא והאם אתם יכולים גם לקבל עליו אחריות. מה הגודל שלו וכמה ליטרים יש בו? פרטים כאלה הינם משמעותיים כי זה מה שעושה את ההבדל בין מקפיא טוב ובין מקפיא בינוני. מחפשים את הטוב ביותר? רוצים לקבל תמורה מלאה עבור המחיר שתשלו על המקפיא החדש שלכם לעסק? במקרה של חברת מילוא קירור חיפה בע”מ אתם תראו שאתם בידיים טובות. המומחים של החברה יעזרו לכם לבחור את המקפיא הנכון לכם, אז למה אתם מחכים? אל תהססו וחייגו עוד היום למספר: 03-5626265 כדי לקבל שירות מוביל בתחום המקררים והמקפיאים לתעשייה.

מקפיא מקרר שוכב

את המקפיא השוכב אנחנו מכירים היטב מהקניות שלנו ברשתות מזון, במרכולים ומעסקים נוספים העוסקים, בדרך זו או אחרת, במזון. מקפיא שוכב נחשב לאחד מהפתרונות האידיאליים לעסקים בתחום קמעונאות וסיטונאות המזון, כמו גם עבור המטבחים התעשייתיים וחברות ההסעדה, במיוחד מכיוון מספק פתרון מושלם עבור שני צרכים עיקריים שלהם – תצוגת המזון ואחסונו. כשחיים במדינה חמה כמו שלנו, הצורך בהצגה של מוצרי מזון ומצרכים מחייב שימת לב לכורח שבשמירה על הטמפרטורה המתאימה, על מנת להבטיח את טריותם של המאכלים או המצרכים המוצגים לראווה בפני הלקוחות. מקפיא שוכב קיים במגוון רחב של עיצובים ודגמים כך, שלעיתים, תזדקקו לסיועו של איש מקצוע מנוסה בתחום על מנת שיסייע לכם בבחירת המקפיא השוכב המתאים לצרכיכם. פנו אל חברת “מילוא קירור חיפה בע”מ”.

מקפיא שוכב – יתרונותיו העיקריים

למקפיא האמבטיה – מקפיא שוכב, יש רשימה ארוכה של יתרונות, ביניהם:

מקפיא שוכב מאפשר תצוגה קלה ופשוטה של מצרכים ומוצרים

מקפיא שוכב ניחן בפיזור קור שווה בכל חלקיו, כך שאין צורך להתלהט מה ימוקם במקום הקר יותר ומה עלול לסבול מטמפרטורה הגבוהה מהנדרשת לו

מקפיא שוכב נחשב לחסכוני באספקט צריכת חשמל, ולכן, שימוש בו ממקסם את אחסון ותצוגת המצרכים, מצד אחד, אבל אינו מרוקן את התקציב, מצד שני.

מקפיאים שוכבים אטומים היטב בזכות דלתות זכוכית / פרספקס חזקות ושקופות, המאפשרות בחינה המוצרים והמצרכים גם בלא פתיחתן.

יתרונות בולטים אלו (כמו גם יתרונות נוספים של מקפיא שוכב), עשויים להסביר כיצד מקפיא מסוג זה נחשב כשדרוג משמעותי עבור העוסקים בתחום הכנת המזון ומכירתו. נוסף לכך, מגוון הדגמים והעיצובים הקיימים כיום בשוק, פותח את האפשרות, בפני כל בעל עסק או מעדנייה, לבחירת המקפיא המתאים לו, וזאת, בהתחשב בצרכיו הפרטניים של העסק וגם במגבלות השונות. כך, לדוגמה, תוכלו לבחור בין מקפיא שוכב קומפקטי ומצומצם מימדים ההולם את צרכיה של פיצוציה, לבין מקפיא גדול המתאים לצרכי סופרמרקט, למשל, עם לקוחות רבים יותר ושטח גדול יותר העומד לרשותו לצורך הצבת המקפיא הנדרש.

מקרר מקפיא שוכב

בדומה למקפיאים, גם מקררים מגיעים בצורות ובסוגים שונים, על מנת לספק את צרכי הקירור של הלקוחות ה”גדולים” כסופרמרקטים, מכולות וכן הלאה, בצורה מדויקת יותר. אחד מסוגי המקררים הנפוצים בשימוש, הוא מקרר שוכב – מקרר נמוך בגובה המותניים האנושיות אשר מאפשר ללקוחות גישה נוחה וקלה אל המוצרים הנמצאים בתוכו. בשם אותו צורך, יצויד מקרר שוכב גם בדלתות הזזה עשויות זכוכית, המאפשרות ללקוח לראות את המצאי במקרר, לפני שהוא פותח אותו. על אף שדבר זה, לכאורה, מהווה יתרון גדול עבור הלקוחות, גם מבחינת הבעלים של הסופר יש לו יתרון גדול. לפרטים נוספים פנו אל חברת “מילוא קירור חיפה בע”מ”.

כיצד מקרר שוכב חוסך בחשמל?

דלתות הזכוכית מצמצמות עד למינימום את הצורך בפתיחת דלת המקרר על מנת לבחון את תכולתו. כל פתיחה של דלת מקרר / מקפיא מזרימה אליו אוויר חם המשנה את הטמפרטורה במקרר / מקפיא, ומכניסה את המדחס שלו לפעולה במטרה להשיב את הטמפרטורה לאופטימום – מה שעלול להקפיץ את חשבון החשמל באופן ניכר, המקרר “עובד” קשה יותר ואף עלול לקצר את משך חייו של המקרר / מקפיא עצמו. כאמור, הדלתות השקופות של המקרר השוכב מאפשרות ראיית המוצרים שבתוך המקרר גם מבלי לפתוח אותן, והיתרון כאן משולש – שיווקית, אנרגטית וכלכלית.

כתוצאה מכך, ניתן למצוא את המקררים השוכבים כשהם משמשים את הלקוחות בכל מקום העוסק במזון ובמוצרי מזון.

שקיפות מוחלטת

במקומות כאלה, לעיתים קרובות, לא רק הדלתות העליונות של המקרר תהיינה שקופות, אלא גם חלק גדול מצידי המקרר יהיו שקופים, על מנת שהלקוחות והעובדים יוכלו לראות חלק ניכר וגדול יותר מתכולתו של המקרר השוכב. הדפנות השקופות, בדומה לדלתות, תהיינה עשויות זכוכית או חומר שקוף ועמיד אחר, ובשילוב עם המראה המבהיק והסטרילי של הנירוסטה, שלרוב משמשת בייצור מקפיאים ומקררים מסחריים ותעשיי

תיים בשל תכונותיה, הן מעניקות למקרר רושם היגייני, “קר” ונקי – בדיוק הרושם שתרצו לתת למקום מסוים, כשאתם עוסקים במזון או בהכנתו. המומחים שלנו בחברת “מילוא קירור חיפה בע”מ” ישמחו לייעץ לכם.

מקפיא מסחרי

חלק מהמוצרים שהתחלתם למכור בחנות שלכם קפואים? מדובר על גלידות? בשרים קפואים או כל שלל מוצרים אחרים? אם כך, ברור מדוע אתם צריכים שיהיה לכם גם מקפיא כמה שיותר איכותי. בעלי עסקים רבים שמוכרים מוצרי מזון יודעים לומר עד כמה המקרר והמקפיא חשובים. למעשה, אם המקרר או המקפיא יתקלקל פתאום, תצטרכו כנראה לזרוק את כל המוצרים שבפנים. לכן ברור מדוע עליכם לרכוש מקפיא מסחרי שיעמוד בעומס. זו גם הסיבה שבגללה כדאי שתפנו אל חברה מובילה כמו מילוא קירור חיפה בע”מ, כי כאן כל מקפיא וכל מקרר שתיקנו יהיו מאיכות חסרת פשרות.

איזה סוג של מקפיא מסחרי דרוש לכם?

כדי לבחור מקפיא מסחרי צריך להשקיע מחשבה וזמן. רצוי מאוד להכיר תחילה את האפשרויות הקיימות, כי אתם לא תאמינו כמה אופציות יש היום בתחום הזה. מעבר לכך, חשוב להבין איזה גודל של מקפיא מסחרי אתם רוצים. כמה ליטרים הוא צריך להיות מסוגל להכיל? והאם אתם צריכים מקפיא עם דרישות מיוחדות? מעבר לכך, ההיגיון אומר שאם אתם כבר קונים מקפיא, תרצו בוודאי לעשות הכול כדי שהוא יחזיק מעמד. לכן הוא חייב להיות איכותי ולהגיע עם אחריות לכמה שיותר זמן.

הכירו את המקפיאים ואת המקררים הטובים בעולם

מחפשים מקפיא מסחרי? רוצים לקנות אולי מקרר ויטרינה או כל מקרר אחר? אם כך, רצוי מאוד שתפנו אל חברה שמחזיקה את האיכות הכי טובה שיש בתחום הזה. במקרה של חברת מילוא קירור חיפה בע”מ אתם תראו, כבר ברגעים הראשונים, שבחרתם נכון. החברה מתמחה בשיווק ובמכירה של מקררים ומקפיאים מסחריים מהשורה הראשונה. הכול תוצרת של החברות המובילות בתחום הזה באירופה, כך שאם יש משהו בטוח, זה שכאן תקבלו תמורה מלאה למחיר שתשלמו על המקפיא שלכם. בנוסף, גם אם אתם בדילמה לגבי בחירת המקפיא הנכון לכם, המומחים של החברה יוכלו לעזור לכם. הם מכירים את התחום לעומק וכשהם יבינו מה דרוש לכם, הם יידעו להמליץ לכם על המקפיא הכי טוב שקיים.  רוצים לבחור עוד היום את המקפיא לעסק שלכם? חייגו למספר: 03-5626265 ותקבלו שירות נהדר

העסק שלך צריך יותר

צריך קירור טוב למוצרים שלך?



    תערוכת "ישרא-פוד" 2018, גני התערוכה תל אביב

    השקת ליין חדש של מקפיאים ומקררים מסחריים מהמותגים המובילים באירופה.
    דגמים חדשים למקפיאים וויטרינות לעוגות.
    ליין של מוצרים חדשים במגוון צבעים.

    בין מוצרינו:

    מעדניות בגדלים שונים | מקררים פתוחים למוצרי חלב, ירקות ונקניקים | מקפיאים לעוגות | פתרונות קירור לחברות ומשווקים | מקררים ומקפיאים לעוגות מקפיאים לתצוגה ואחסון דלפקים מנירוסטה ועוד...

    לעסק שלך ללקוחות שלך

    צריך קירור טוב למוצרים שלך?



      חברות לבניית אתרים חברות לבניית אתרים
      קטלוג
      מילוא קירור בע

      צריך מקרר לעסק? מצוין, יש לנו הצעה משתלמת עבורך