התקשרו! 03-5626265

מקררים פתוחים עם יחידה חיצונית

GREGAL

פירוט על המוצר >

GARBI CF

פירוט על המוצר >

GALERNA

פירוט על המוצר >

ALBORNES

פירוט על המוצר >

MELIS GONDOL מקרר פתוח

פירוט על המוצר >

MERIC מקרר עם דלתות זכוכית

פירוט על המוצר >

GEDIZ מקרר פתוח

פירוט על המוצר >

TROY מקרר פתוח דו-צדדי

פירוט על המוצר >

מקרר תצוגה עם דלתות זכוכית VOLGA DOOR

פירוט על המוצר >

LENA מקרר פתוח דו-צדדי

פירוט על המוצר >

מקרר חלביה פתוח VOLGA

פירוט על המוצר >

מקרר לסופרמרקט

מקרר לסופרמרקט יכול להופיע בצורות, גדלים ושימושים שונים ומגוונים. חברת “מילוא קירור חיפה בע”מ” מעניקה לכם את האפשרות לבחור מתוך מגוון מקררים ומקפיאים מסחריים אשר מיוצרים על ידי מיטב החברות האירופאיות. בין אם אתם זקוקים למקרר חלביה, מקרר לעוגות או אפילו מקרר שוכב, תוכלו למצוא את מבוקשכם בקטלוג המוצרים שלנו אשר מוצג בפניכם באתר. במידה ואתם עדיין מתלבטים ולא בטוחים אילו מקררים יכולים לענות על הצרכים שלכם באופן המדויק ביותר, תוכלו לפנות אל הצוות המקצועי שלנו ולקבל את כל המידע אודות הדגמים השונים.

כמה עולה ארון אחסון? וכמה עולים מדפים? כאשר מדובר באחסון מוצרים הזקוקים לקירור- השאלה הזו אינה כל כך פשוטה כפי שהיא נדמית בתחילה. מקרר לסופרמרקט הוא כנראה אחד ממוצרי החובה בכל צרכנייה, ובין היקרים והמשמעותיים ביותר בה. מעבר לעובדה שלרוב הוא מאחסן בתוכו בין השאר שלל מוצרים יקרים יחסית בסל הצריכה הקנייני, כמו בשרים, דגים, מוצרי חלב וכל מה שדורש אחסנה בקירור, הרי שהוא אחראי על שמירתם של כל אלו, מוצרים ששווים עבור בעל הסופרמרקט עשוי להגיע לאלפים לא מעטים. ואם כאשר בוחרים מקרר ביתי משקיעים בירור מעמיק וסקרי שוק, בחירת מקרר לסופרמרקט היא הרבה יותר כבדת משקל. לא רק מבחינת מחירה הגבוה, אלא בעיקר מפאת החשיבות העצומה שיש לה עבור העסק. מילוא קירור חיפה בע”מ, החברה המובילה בארץ לקירור תעשייתי, פורסת את הנתונים המשמעותיים ביותר בבחירת מקרר לסופרמרקט, למה זה חשוב, על מה לשים דגש ולמה אסור לטעות במיוחד בהכרעה הזו.

מקרר לסופרמרקט – מענה מדויק לצרכים שלכם

כל חנות, סופרמרקט או מכולת שכונתית זקוקה למקררים שונים בכדי לשמור על טריות הסחורה שלהם. זאת לצד הצגתה בצורה האטרקטיבית ביותר אל מול הלקוחות. השילוב של שני הגורמים הללו, לצד שיקולי שטח ותקציב יוכלו לסייע לנו לבחור מקרר לסופרמרקט בצורה נכונה.

נוכחותם של מקררים בחנויות ובסופרמרקטים הינה כבר בגדר הכרח שאי אפשר לוותר עליו במדינה עם אקלים חם כמו שלנו. אך גם במצב שכזה חשוב להבדיל בין המקררים השונים על מנת ליצור את ההתאמה המדויקת שבין המקרר לבין הצרכים שלכם. בין המקררים הנפוצים יותר ניתן למצוא גם:

מקרר גלידות – יהיה מתאים במיוחד לשם אחסון ותצוגה בפני הלקוחות של גלידות, ארטיקים ושאר המוצרים הקפואים.

מקרר חלביה – יאפשר את אחסון המוצרים בטמפרטורה הנדרשת על מנת שטריותם תישמר בשעה שהם מוצגים לראווה בפני הלקוחות.

מקרר דלפק – סופרמרקטים רבים יכולים להציע לכם גם מוצרי מזון אשר מוכנים במקום, סנדוויצ’ים, פיצות וכו’. מקרר מסוג זה יהיה יעיל במיוחד לשם אחסון המצרכים הדרושים לצד שמירה על מקום עבודה מספק לשם הכנת מוצרי המזון שאתם יכולים להציע ללקוח.

מקררים לסופרמרקטים – פתרונות קירור מגוונים ואיכותיים

באתרנו תוכלו להתרשם ממגוון נרחב של פתרונות קירור, לרבות מעדניות בגדלים השונים, מקררים פתוחים למוצרי חלב ומעדנים, מקפיאים לתצוגה ואחסון, דלפקים מנירוסטה, מקררים ומקפיאים לעוגות 4 צידי זכוכית ומוצרים רבים נוספים. אנו מקפידים על סטנדרטים גבוהים באיכות המוצרים, בשרות ואמינות.

בוחרים מקרר לסופרמרקט

ראשית, יש לזכור כי רכש של מקרר לסופרמרקט הינו השקעה חד פעמים לטווח זמן ממושך ביותר. ככל שהמקרר יהיה אמין ואיכותי יותר, הרי שהקנייה תהיה משתלמת יותר. החלפה של מקרר לסופרמרקט עשויה להיות מורכבת, היא דורשת מבעל הסופר לאחסן את כל המוצרים הרבים שבמקרר הישן- במקום אחר, שלא תמיד קל להשגה. לרוב התקנה כזו אורכת זמן, ובלתי אפשרי להשאיר את המוצרים הללו בלא קירור. גם המחיר של תיקונים מרובים הוא יקר מאשר תשלום חד פעמי למקרר איכותי מאד. יתרה מכך, מקרר לסופרמרקט שאיכותו נמוכה יוריד את אורך חיי המוצרים, כך שבעל סופרמרקט שיוותר על איכות המקרר עלול למצוא את עצמו עומד בפני לקוחות כועסים, דרישות החזרים, ובאופן כללי חוסר שביעות רצון שמשליכה לרעה על הרווחיות. מקרר שאינו מקרר די הצורך את המוצרים המונחים בו יגרור חיי מדף קצרים לפריטים יקרים שבעל החנות שילם עליהם במיטב כספו, כך שלרוב לא יספיק היקף המכירות לעמוד בכך.

אז איך בוחרים?

בשביל זה בדיוק יש את מילוא, הצוות שלנו עם ההכרות העמוקה עם מיטב היצרנים בעולם בתחום פתרונות הקירור המסחריים יסייע לכם בבחירה הנכונה והמותאמת ביותר לנתוני הסופר שלכם. צרו איתנו קשר עוד היום ולא תתחרטו.

מקרר ירקות

המכולת, הירקן, חנות הטבע או הסופרמרקט הקרוב למקום מגורינו – כולם זקוקים לפתרונות קירור המותאמים למוצרים השונים, ובפרט לפירות ולירקות. כאשר הטריות משחקת תפקיד משמעותי כל כך, תפקידו של בעל העסק לאתר את הדרך הטובה ביותר לדאוג למוצרים, לשלמותם, לאיכותם ולהצגתם באופן מושלם. מקרר ירקות הוא בדיוק הפתרון לצרכים אלה, והוא זמין היום בשלל צורות, דגמים וגדלים. כל שנותר לכם כעת הוא לבחור את המקרר המתאים לבית העסק, וחברת “מילוא קירור חיפה בע”מ” תשמח לסייע לכם הן בזמן שאתם מתלבטים בין הדגמים השונים, והן בתהליך קבלת ההחלטות.

מקרר ירקות תעשייתי – מתקנים השומרים על מצב מסוים (טמפרטורה) לאחסון ארוך טווח של ירקות. מערכת מודולרית מיוחדת, מערכות אוורור וקירור מודרניות מאפשרות להשיג פרמטרים אופטימליים של מיקרו אקלים בדיוק למטרה זאת. יחידת מדחס-עיבוי מסוג טמפרטורה בינונית מבטיחה שמירה על טמפרטורה יציבה בטווח שבין +2 ל-+1מעלות, בהתאם לסוג הירק.

מקררים יכולים להיות בכל גודל – החל מכמה תאים סטנדרטיים קטנים עבור חנויות קמעונאיות ועד לחנויות ירקות גדולות המותקנות במפעלי עיבוד ובמחסנים סיטונאיים. מקרר תעשייתי לירקות מתאפיין בסוגי האחסון:

אחסון ירקות משולב, המכיל סוגים שונים עם דרישות דומות לתנאי אחסון. מתמחים – מיועדים לסוג אחד בלבד של מוצר (אחסון שורשים, אחסון תפוחי אדמה וכו’).

חברת  “מילוא קירור חיפה בע”מ” נוסדה בשנת 1986 וצברה ניסיון ומוניטין רב שנים בייבוא ושירות ציוד ומתקני קירור. החברה משתתפת באופן קבוע בתערוכת מזון “ישראפוד” הנחשבת ובין לקוחותיה נמנים מפעלי שטראוס ותנובה, קופות חולים מכבי וכללית ובתי קפה ידועים כמו קפאין, גרג ועוד…

מקרר ירקות בהתאמה אישית

בבואכם לבחור מקרר ירקות מסחרי שיוצב במרכז בית העסק שלכם, חשוב לזכור שישנם סוגים שונים של מקררים המותאמים למגוון עסקים:

  • מקרר פתוח עם מדפים מתכווננים לניצול יעיל של השטח ולפריסה נוחה של מוצרים
  • מקרר עם מספר גדול או קטן יותר של מדפים בהתאם לצרכי העסק
  • מקרר מרכזי הפתוח מכל צדדיו, להצבה במרכז בית העסק ולפריסת מספר רב יותר של מוצרים

כל אחת מהחלופות הללו היא עולם ומלואו, וכל אחת מהן יכולה להתאים לבתי עסק שונים עם המפרט המדויק עבורו. כך ניתן לבחור מקררים בגדלים שונים, לקבוע את מספר המדפים, להחליט איזו תאורה תהיה אידאלית יותר, להגדיר את הצבעים שישתלבו היטב גם בקונספט העיצובי של המקום ולשלוט בטמפרטורה ובנגישות של הלקוחות לכל מוצר. כמו כן, כך ניתן יהיה להבטיח את איכות המקררים – כאשר אתם סמוכים ובטוחים כי הם כוללים טכנולוגיית קירור חדישה. 

מקרר ירקות לסופרמרקט של מילוא קירור

בחירת מקרר ירקות איכותי היא בחירה שתשפיע באופן דרמטי על העסק, על חוויית הקנייה של הלקוחות וגם על הסיכוי שהלקוח יושיט ידו אל ההיצע העשיר וימלא את שק הקניות שלו. חברת “מילוא קירור חיפה בע”מ” עוזרת לכל מרכול, חנות טבע או רשת מזון גדולה לבחור את הפתרון המנצח עבורה, זה שמתאים במידותיו למקום ומספק מענה פנטסטי לצרכי המותג, העובדים וכמובן – הלקוחות. עם מקרר ירקות עוצמתי ואיכותי, גם אתם יכולים לדעת שכל המוצרים שלכם בידיים טובות באמת.

מה הן התכונות האופייניות של מקרר ירקות?

תכונות העיצוב שונות תלויות במטרת מתקן הקירור. ישנם מקררים תעשייתיים לאחסון ירקות למטרות שונות – למזון, זרעים ומוצרי מספוא. ניתן לאחסן בהם סחורה בתפזורת או באריזות. המתקנים הם מודולריים וניתנים לקיפול. אפשרות זאת פופולרית יותר כעת, מכיוון שיש לה כמה יתרונות:

  • התקנה מהירה
  • אפשרות לייצור מתקנים בכל תצורה וגודל
  • אפשרות פירוק מבלי לאבד את תכונות המוצר בהרכבה לאחר מכן
  • בידוד תרמי מעולה ואטימות מוחלטת.

מאפיינים אלה מובטחים על ידי שימוש בטכנולוגיות המודרניות העדכניות ביותר בייצור מודולים. החומר עצמו, בהיותו מרוכב, מורכב משלוש שכבות – קצף פוליאוריטן, המעניק תכונות בידוד חום ומתכת, המספקת את החוזק הדרוש ועמידות בפני שחיקה. ההרכבה מתבצעת ע”י חיבור אלמנטי הנעילה של המודולים. מתקן מספק בהכרח מערכת אוורור מחושבת היטב, ולכמה סוגי ירקות נוצרת סביבת גז מבוקרת. מותקנת תאורה ובמידת הצורך נעשה שימוש בפונקציות נוספת. מקרר ירקות, המסופק על ידנו, עומד בכל התקנים המודרניים הנדרשים למוצרים אלה.

איך לבחור מקרר מתאים?

ניתן לבחור מקרר ירקות בטמפרטורה בינונית (לירקות, פירות ומוצרי מזון אחרים) באתר שלנו. הודות למבחר הגדול, בחירת הדגם המתאים לא תהיה קשה….

אתם מחפשים פתרונות קירור לעסק שלכם? מוזמנים להגיע לחברתנו באזור תעשיה מילאות או לפנות אלינו לטלפון 077-2318882.

מקרר לירקות

בדומה לסופרמרקט, ישנם בתי עסק וחנויות רבים הנזקקים לפתרונות קירור המתאימים לסוגי המזון או המצרכים שבהם הם עוסקים. ואם מדברים על טריות, כמובן שהדבר הראשון שעולה לראש, הוא הירקות והפירות, אשר טריותם עשויה להיות ניכרת כבר במבט חטוף ובודד בהם. תפקידו של הירקן, בעל בית הטבע או כל בעל עסק אחר העוסק במכירת ירקות ופירות טריים, למצוא את אמצעי הקירור היעיל ביותר, שבאמצעותו הוא יוכל לדאוג לפירות ולירקות, לטריותם ואף להצגתם באופן האטרקטיבי ביותר. מקרר ירקות הוא הפתרון האולטימטיבי לצרכים הללו, בעיקר מאחר והוא מוצע כיום במגוון רחב של גדלים, סוגים ודגמים. לפרטים נוספים פנו אל חברת “מילוא קירור חיפה בע”מ”.

מקרר ירקות – כיצד בוחרים?

כאשר אתם בוחרים מקרר ירקות שמטרתו להיות מוצב בעסק שלכם, את הבחירה, רצוי להתחיל בהיכרות בין סוגי מקררי הירקות הקיימים כיום ומוצעים למכירה. לדוגמה, המקרר הפתוח שבו קיימים מדפים מתכווננים המאפשרים ניצולת יעילה של נפח המקרר, מקרר שמספר המדפים שלו משתנה בהתאם לצרכיו של העסק, מקרר פתוח מרכזי, המאפשר גישה אליו מכל הצדדים, ולמעשה, מהווה את מרכז החלל של העסק וכן הלאה. לכל אחת מהחלופות שהזכרנו יתרונות וחסרונות, וכל אחת עשויה להתאים למספר סוגי בתי עסק, בהתאם לצרכים המדויקים של כל אחד מבתי העסק האלה. בנוסף, מקרר ירקות מגיע בגדלים שונים, עם מספר מדפים משתנה, עם אופציות לשינוי תאורה או צבע, להתאמה טובה יותר לסביבת החנות ולצורך בהבלטת הירקות והפירות המאוחסנים במקרר, עם אפשרות שליטה בטמפרטורות הרצויות ואף באפשרות הנגישות של לקוחות החנות לכל אחד מהמוצרים.

החלטה חשובה

בחירת מקרר ירקות אמין ואיכותי הינה החלטה שעשויה להשפיע באופן מהותי על הצלחתו של העסק, וזאת, באמצעות מקסום חוויית הקניה של הלקוח וההשפעה שיש לסידור אסתטי ומושך על עידוד הלקוחות לקניה. מאידך, מקרר ירקות אמין ואיכותי שומר על הירקות והפירות טריים לאורך זמן, כך שהוא חוסך לעסק את הצורך להיפטר מפירות וירקות שהתקלקלו בטרם עת, בשל קירור שאינו מתאים לפירות ולירקות המאוחסנים. לייעוץ ופרטים נוספים פנו אל חברת “מילוא קירור חיפה בע”מ”.

העסק שלך צריך יותר

צריך קירור טוב למוצרים שלך?



    תערוכת "ישרא-פוד" 2018, גני התערוכה תל אביב

    השקת ליין חדש של מקפיאים ומקררים מסחריים מהמותגים המובילים באירופה.
    דגמים חדשים למקפיאים וויטרינות לעוגות.
    ליין של מוצרים חדשים במגוון צבעים.

    בין מוצרינו:

    מעדניות בגדלים שונים | מקררים פתוחים למוצרי חלב, ירקות ונקניקים | מקפיאים לעוגות | פתרונות קירור לחברות ומשווקים | מקררים ומקפיאים לעוגות מקפיאים לתצוגה ואחסון דלפקים מנירוסטה ועוד...

    לעסק שלך ללקוחות שלך

    צריך קירור טוב למוצרים שלך?



      חברות לבניית אתרים חברות לבניית אתרים
      קטלוג
      מילוא קירור בע

      צריך מקרר לעסק? מצוין, יש לנו הצעה משתלמת עבורך