התקשרו! 03-5626265

מקררים/מקפיאים/דלפקים מנירוסטה

מקררים ומקפיאים מנירוסטה: דלפקים מנירוסטה:

שוק פריזר

שוק פריזר, או SHOCK PRIZER   במקור האמריקאי, כשמו כן הא, טכניקת הקפאה המבוססת על טכנולוגיית הלם. במילים פשוטות, מדובר במכת קור עוצמתית במיוחד המקפיאה את המוצרים במהירות שיא של מספר דקות. בשונה ממקפיאים קלאסיים, ביתיים ותעשייתיים כאחד, שוק פריזר משתמש בשיטה ייחודית, בעלת יתרונות משמעותיים ביותר בתחום שימור מזון ותווי איכות לאורך זמן. הארכת חיי מדף של מוצרים מגוונים באמצעות שוק פריזר הולכת ונעשית מוכרת יותר ויותר בעסקים ותעשיות שונות במשק המזון העולמי, והשימוש ביכולות הללו מתפשט במהירות. אולי גם עבור העסק שלכם זה עשוי להיות יעיל ומשתלם? מסתבר שקיימים בתי עסק רבים בתעשייה הכללית שעשויים להנות מהגדלת רווחים באופן ישיר או עקיף באמצעות שוק פריזר. איך? ולמי זה שווה? מילוא קירור חיפה בע”מ עושה סדר בדברים ומציג את המעלות והחסרונות של שוק פריזר.

יתרונות שוק פריזר

שוק פריזר, זה המקפיא העוצמתי המוכר לנו מתוכניות הבישול השונות בטלוויזיה, מקובל בעולם תעשיית המזון במגוון ענק של גדלים, החל מהקטנים החמודים הללו ועד למאסיביים וענקיים בחברות תעשיית מזון גדולות. המעלה העיקרית היא שימור מזון באיכות גבוהה פי כמה מכל מקרר, באמצעות הטכנולוגיה שלו, הוא משמר את הטעם של המוצר באופן מיטבי, כאשר בכל הקפאה רגילה במהלך השעות בהם המוצר עובר למצב הקפאה הנוזלים שבו והטעמים הספוגים בהם נאבדים בתהליך, כאן בזכות המהירות הטעמים נותרים ספוגים במוצר ובהגיע רגע ההפשרה הם יורגשו היטב. באמצעות שוק פריזר ניתן להציע ללקוחות מוצרים שנרכשו מזה זמן רב ועברו שימור בהקפאה- בלי שיהיה כל הבדל בינם לבין מוצר טרי, מבחינת האיכות והטעם. מלבד זאת, המהירות מוסיפה ליעילות העסק, לתזרים המוצרים והשינוע המהיר שלהם.

ויש חסרונות?

באופן כללי שוק פריזר הוא מכשיר מומלץ ביותר, וקיים גם בגדלים עממיים המותאמים לבתי עסק קלאסיים. מה שכן יש לדעת, שמדובר במכשיר הצורך אנרגיה גבוהה, כך שמחיר החשמל יעלה באופן משמעותי עם השימוש בו. יש פתרונות גם לזה, אולם זוהי נקודה לשיקול דעת בעל העסק.

מתעניינים בשוק פריזר? מחפשים פתרונות קירור מקצועיים ושווים? הגעתם למקום הנכון. צרו איתנו קשר עוד היום ותקבלו מענה מקצועי ואדיב שיסייע לכם בבחירה הנכונה.

שוק פריזר למכירה

כל מי שהתנסה בהכנת מתכונים שונים לאורך השנים, מכיר בוודאי את אחד הנושאים המאתגרים שהופכים את המשימה הזו למורכבת מעט יותר. הכוונה היא לזמן ההמתנה, כמובן. כלומר, מדובר בזמן שנדרש בין הכנת שכבה אחת בעוגה לשכבה אחרת, למשל. כאשר שכבה אחת אמורה להתייצב בקירור או בהקפאה, אנחנו נאלצים למצוא דרכים יצירתיות להעביר את הזמן, ולא פעם מדובר בדרך טובה לבזבז בעיקר את הזמן. למרבה המזל יש היום פתרון פשוט ופרקטי להפליא, והוא זכה לשם המחייב שוק פריזר. אז במקום להמתין שעות ארוכות תוכלו ליהנות מהקפאה מהירה הרבה יותר תוך שאתם שומרים על איכות המנות ומוצרי המזון שלכם. חברת “מילוא קירור חיפה בע”מ” מציעה גם לכם מבחר פתרונות קירור והקפאה, לרבות שוק פריזר קטן או רחב ממדים – בהתאם לצרכי העסק כמובן.

היתרונות של שוק פריזר

במהותו, שוק פריזר מספק פתרון קירור והקפאה בקצב מהיר מאוד, ויש לו שורה של יתרונות שהופכים אותו למצרך כמעט בסיסי בכל מאפייה, מסעדה או עסק אחר לממכר מזון:

  • הקירור המהיר מאפשר לנו להאריך את חיי המדף של המוצר בקלות רבה
  • הורדת הטמפרטורה מתבצעת במהירות תוך הקפדה על כל כללי ההיגיינה ושמירה על איכות המזון
  • תהליך הקפאה אינטנסיבי מגן על המוצרים גם מפני חיידקים וסיכונים אחרים בזכות הטמפרטורה הנמוכה (3 עד 70 מעלות)
  • ניצול יעיל של הזמן ושל המרחב – בזכות היכולת להכין מנות מורכבות בזמן קצר הרבה יותר

לצורך הדוגמה, מי שמעביר סדנאות בישול ואפייה הכוללות מתכונים שנעשים במספר שלבים, בהחלט יכול לקצר תהליכים ולייעל את העבודה כולה. במקום להכין מנות מראש או להאריך את הסדנה שלא לצורך, ניתן להיעזר במקפיא העוצמתי. נכון, להחלטה לרכוש שוק פריזר מחיר משלה, אבל הזמן שתחסכו והאיכות שתקבלו בהחלט שווים את ההשקעה הזו.

שוק פריזר מחיר קטן ואיכות גבוהה

בין אם אתם מחפשים שוק פריזר קטן לסטודיו האינטימי או פתרון גדול ומורכב יותר למסעדה שבה התנועה ערה במיוחד, חברת “מילוא קירור חיפה בע”מ” יודעת להציע מענה מנצח לכל עסק. עם ייעוץ מקצועי והקפדה על איכות לפני הכול, כל מוצרי החברה מותאמים לעסקים בתעשיות השונות – כדי להבטיח לכם עבודה פשוטה ונוחה, וראש שקט הרבה יותר.

שוק פריזר תעשייתי

בימינו, כאשר אפילו המקרר התעשייתי הפשוט ביותר מוצע למכירה באינספור וריאציות שונות שמטרתן לענות לצרכים הספציפיים המשתנים בין בית עסק אחד לאחר, גם כאשר שניהם עוסקים באותו תחום עיסוק, קיימים מספר סוגי ציוד קירור שמטרתם לספק מענה לצרכים ייחודיים. הדוגמה הטבה ביותר למוצר כזה הוא שוק פריזר. לפרטים נוספים תוכלו לפנות אל חברת “מילוא קירור חיפה בע”מ”.

שוק פריזר – יתרונות ההקפאה המהירה

שוק פריזר, כפי שנרמז משמו, הוא מקפיא בהלם – מקפיא שיוצר מכת קור לצורך יצירת הקפאה מואצת של המזון שבתוך המקרר. בעוד ובמקפיאים הרגילים הקפאה עשויה לארוך זמן ולהגיע גם למספר שעות, שוק פריזר משיג את התוצאה בתהליך זריז הרבה יותר – דקות ספורות בלבד, שבסופו טמפרטורת תכולתו של המקפיא יורדת באופן משמעותי וההקפאה המלאה עשויה לקחת חלק מזערי מול הזמן שהדבר היה אורך במקפיא הסטנדרטי. עקרון הפעולה של זרימה אוויר קר ישירות לליבת מוצר המזון המאוחסן, גורמת לנוזלים שבו להתגבש ולקפוא במהירות, ובכך, היא מסייעת לשמר על חלקים משמעותיים של המזון ועל ערכיו התזונתיים.

את היתרון המשמעותי ביותר של גישת הקפאה זו, ניתן לראות באיכות השימור של מוצרי מזון שהוקפאו בתהליך כגון זה. בפועל, שוק פריזר מהסוגים השונים משמש לצורך הקפאת המוצרים בצורה מהירה, תוך ההקפדה שלא לאבד מטעמם של מוצרי המזון או מערכם התזונתי. מפעלים תעשייתיים העוסקים בייצורם של מוצרי מזון שונים נעזרים בגופי הקירור המקצועיים והגדולים המאפשרים הקפאת המזון במהירות, שוק פריזר מיועד לכל בית עסק בכל סדר גודל, מעסק משפחתי קטן ועד לעסקים הבינוניים. באופן זה, גם העסקים הקטנים מסוגלים לשמר את מוצרי המזון באיכות טובה, ואגב כך, לגוון ולהרחיב באופן ניכר את תכולת התפריט המוצע ללקוחות.

שימור נכון

שימור מוצרי מזון באמצעות הקפאה בבלם (שוק פריז) מתאים לכל בית עסק, המעוניין לשמר את מוצרי המזון ולעשות זאת ברמה גבוהה ביותר. כך שאם, במהלך הפעילות העסקית שלכם, בשל סיבות שונות, אתם נתקלים בצורה להפשיר מוצרים במהירות, שוק פריזר אמין עשוי להעניק לכם את הפתרון הנדרש לצורך זה. פנו עוד היום לייעוץ ממומחי חברת “מילוא קירור חיפה בע”מ”.

העסק שלך צריך יותר

צריך קירור טוב למוצרים שלך?



    תערוכת "ישרא-פוד" 2018, גני התערוכה תל אביב

    השקת ליין חדש של מקפיאים ומקררים מסחריים מהמותגים המובילים באירופה.
    דגמים חדשים למקפיאים וויטרינות לעוגות.
    ליין של מוצרים חדשים במגוון צבעים.

    בין מוצרינו:

    מעדניות בגדלים שונים | מקררים פתוחים למוצרי חלב, ירקות ונקניקים | מקפיאים לעוגות | פתרונות קירור לחברות ומשווקים | מקררים ומקפיאים לעוגות מקפיאים לתצוגה ואחסון דלפקים מנירוסטה ועוד...

    לעסק שלך ללקוחות שלך

    צריך קירור טוב למוצרים שלך?



      חברות לבניית אתרים חברות לבניית אתרים
      קטלוג
      מילוא קירור בע

      צריך מקרר לעסק? מצוין, יש לנו הצעה משתלמת עבורך