התקשרו! 03-5626265

מקפיאים לעוגות

NFN 7100- מקרר/מקפיא 2 דלתות זכוכית

פירוט על המוצר >

NFN 7400 - מקרר/מקפיא 4 צידי זכוכית

פירוט על המוצר >

NFN2400- מקרר/מקפיא 4 צידי זכוכית

פירוט על המוצר >

NFN2100- מקפיא צר דלת זכוכית

פירוט על המוצר >

NFN4100 - מקרר/מקפיא דלת זכוכית

פירוט על המוצר >

NFN4400 - מקרר/מקפיא 4 צידי זכוכית

פירוט על המוצר >

EVO- מקרר/מקפיא 26 מדפים מסתובבים 4 צידי זכוכית

פירוט על המוצר >

NFN LUX- מקרר/מקפיא 32 מדפים מסתובבים 4 צידי זכוכית

פירוט על המוצר >

NFN1540 מקרר/מקפיא 4 צידי זכוכית

פירוט על המוצר >

EVO- מקרר/מקפיא 32 מדפים מסתובבים 4 צידי זכוכית

פירוט על המוצר >

NEW KOALA- מקרר/מקפיא 4 צידי זכוכית

פירוט על המוצר >

NFN 4401 - מקרר/מקפיא 6 מדפים מסתובבים

פירוט על המוצר >

מקרר עוגות

מקרר עוגות זה ויטרינה בקירור המיועדת למוצרי קונדיטוריה מאפשרת להציג ולאחסן זמנית מאפים, עוגות, ממתקים, קינוחים, שוקולד. מקרר עוגות מקצועי המעוצב בצורה מודרנית מספק תצוגה מרהיבה של פינוקים המתוקים, וכך גם מגדיל את המכירות. מקרר עוגות עם זכוכית זה בחירה האופטימלית עבור בית קפה, בר, חנות, מרכז קניות, מזון מהיר, סופרמרקט. תוכלו למצוא סוגים שונים של מקררי עוגות בחברה מילוא קירור חיפה בע”מ. חברת מילוא קירור חיפה בע”מ נמצאת בשוק ישראלי כבר מעל 33 שנה, החברה מייבא ומספקת שירות לסוגים שונים של מקררים. לחברה יש ניסיון וידע עשיר שיעזרו לכם לבחור את הציוד המתאים ביותר לבית העסק שלכם.

על מה צריך לשים לב כאשר בוחרים מקרר עוגות

טווח טמפרטורה – לרוב מקררי עוגות של חנויות ממתקים שומרים על טמפרטורה של +1 עד +10. זה מספיק לעוגיות עם קרם ועוגות. עבור שוקולד וממתקים נדרשת טמפרטורה של +14 עד +16 מעלות, ועבור גלידה – מ -5 עד -18 מעלות. מידות – מקרר עוגות יכול להיות במידות וצורות שונות. מקרר יכול להיות רצפתי רגיל או להיות בצורת דלפק, עם עומקי תצוגה שונים. הקיבולת של רוב הדגמים תלויה בנפח הפנימי ונעה בין 50 ל-1300 ליטר. תאורה – דלפק מאפים זול יהיה בעל מערכת תאורה כללית. לגרסאות מתקדמות יותר מבחינה טכנית יש שורה של מנורות בכל מדף.

מה משפיע על עלות של מקרר עוגות?

מרווח ועוצמה – מקררים ריצפתים גדולים עם הרבה מדפים ושטח אחסון גדול יעלו יותר מקררים עוגות קטנים בצורת דלפק. מאפיינים טכניים – המחיר של ויטרינה לממתקים תלוי מאוד בפונקציונליות שמספק היצרן, במיקום יחידת הקירור ובמידות. חומר גימור – חזיתות עשויות פלסטיק, לרבד הם הזולים ביותר, דגמים מעוטרים סיבית ועץ יקרים יותר. אך ברכישה ציוד תחשבו גם שמקרר עוגות גדול יותר ומעוצב יותר יעשה תצוגה יפה יותר, יזמין יותר לקוחות ויגדיל משמעותית את המכירות. קנו ציוד קירור מקצועי בחברת מילוא קירור חיפה בע”מ. באתר אינטרנט https://www.milo.co.il/ תוכלו לראות את הדגמים שונים של מקררי עוגות, לשאלות ויועץ תתקשרו 077-2318882.

מקרר עוגות זכוכית

אולי אלה תכניות הבישול שהפכו את כולנו לאניני טעם ובעלי חיבה עזה למנות משובחות, ואולי זה המטבח הישראלי העשיר ומגוון ממילא. כך או כך, כולנו מחפשים מאכלים מפנקים ככל האפשר, וברשימה המכובדת אפשר למנות בעיקר את עוגות המוס והמאפים. אלה נמכרים היום במאפיות המקומיות, בקונדיטוריות המובילות וגם בבתי קפה ובמסעדות. כדי להציג אותם בקלות כמו גם לשמור על טריות המזון, עסקים אלה בוחרים מקרר עוגות שיתאים לכמות העוגות והמאפים מצד אחד, אבל גם לתנאי המקום ולמידות הנכונות עבורם. בחברת “מילוא קירור חיפה בע”מ” תמצאו את כל הפתרונות והחלופות, כולם תחת קורת גג אחת.

מקרר עוגות קטן או גדול?

בזמן שאתם מחפשים מקרר תצוגה לעוגות שיתאים לצרכי העסק שלכם, הנה כמה נקודות למחשבה ושאלות שכדאי שתשאלו את עצמכם מבעוד מועד:

  • מה גודל המקרר המתאים לכם, ואילו מידות נכונות לשטח שעומד לרשותכם?
  • האם אתם זקוקים למקרר או למקפיא, למשל לצורך שמירה על עוגות גלידה או מוס?
  • האם יש לכם צורך במדפים מסתובבים כדי לאפשר הצגה נוחה יותר של המוצרים?
  • האם יש לכם צורך במקרר שכל קירותיו זכוכית כדי לאפשר צפייה נוחה מכל הכיוונים?

ההתמקדות בנושאים אלה חשובה כדי שתוכלו לבחור מקרר ויטרינה לעוגות שלכם, לשמור עליהם טוב יותר ולהעניק ללקוחות חוויה טובה הרבה יותר. השקיפות מאפשרת ללקוחות לראות את כל המוצרים ולבחור את העוגה המושלמת מבחינתם, והיא גם משפרת את אחוזי המכירות משום שהתצוגה המרהיבה מסקרנת ומושכת את העין. 

מקרר עוגות מחירים משתלמים במיוחד

עם מקרר עוגות קטן, גם אתם יכולים להציג בגאווה את מנות הדגל שלכם ואת העוגות היפות ביותר. כשהוא מוצב במיקום מושלם בסמוך לכניסה אל העסק, עם מבחר עוגות צבעוניות ועשירות בטעמים, ועם מוצרים טריים כמובן, הלקוחות יתקשו להישאר אדישים לפינוקים המתוקים שאתם מציעים. אתם רק צריכים לבחור מקרר תצוגה לעוגות שלכם, לקבוע את המידות ואת העיצוב הנכון, את חלוקת המדפים ואת נוחות הגישה ללקוחות. חברת “מילוא קירור חיפה בע”מ” תעזור לכם לבחור את המקרר הנכון ביותר עבורכם, ועבור בית העסק שלכם.

מקרר עוגות דלפקי

מקררי התצוגה הם, למעשה, סוג של ויטרינה, חלון ראווה, זאת מאחר ומקרר מסוג כזה אמור להציג את תכולתו בצורה שתחמיא למוצרים ותציג אותם בצורה מושכת ונעימה לעין המתבונן. מקרר עוגות, אף הוא, כעקרון, מקרר ויטרינה, וכתוצאה מכך, ההחלטה על רכישת מקרר עוגות מסוימת מצריכה התחשבות במספר קריטריונים חשובים. לפרטים נוספים פנו אל חברת “מילוא קירור חיפה בע”מ”.

מקרר עוגות – קריטריונים לבחירה

מקרר שקופים עלולים, מסיבות שונות, לצבור בתוכם אדים וכתוצאה מהפרשי הקור שבתוך המקרר והחום – טמפרטורת חלל החדר, האדים הללו, מערפלים את שקיפות הזכוכית ומאבדים את כל האפקט שמהווה את יתרונו היחסי של מקרר ויטרינה / מקרר עוגות. לכן, טרם רכישת מקרר שקוף לעוגות, חשוב לוודא כי הוא נשאר כולו שקוף, גם בעת השימוש בטמפרטורה שבה הוא עתיד לפעול בחנות, בבית העסק או בבית הקפה שלכם.

מקרר שסגור במשך שעות רבות נוטה להורדת הטמפרטורות מתחת לטמפרטורות הרצויות, ומוצרים מסוימים המאוחסנים בתוכו עלולים לקפוא. ברור שכשהמדובר בעוגה מפוארת, הקפאה כזו עלולה להזיק לה, לאיכותה, לטריותה, וכמובן – גם לטעמה. על כן, חשוב לוודא שהמקרר שאתם בוחרים, אכן מתאים לקירור עוגות ומסוגל לעמוד, מבחינת יציבות הטמפרטורות שלו, גם במצבים שבהם הוא לא נפתח במשך זמן ממושך, וגם במצבים ההפוכים לגמרי, בוא הוא נפתח לעיתים קרובות. המצב ההפוך נפוץ יותר, ושימוש במקרר שאינו מיועד לעוגות לצורך קירור עוגות עלול לגרום לנזילתן של הקרם, הקצפת והפרוסטינג של העוגות.

אם המדובר במקרר עוגות עבור קונדיטוריה, תצטרכו לשים דגש נוסף על תכנון צורת המקרר ואף על שילובו בחלל הקונדיטוריה. המקרר צריך להציג את העוגות שלכם בצורה נעימה לעין, וצריך להשתלב בחלל, הן מבחינת גודלו והן מבחינת עיצובו, על מנת שלא ליצור אפקט של “פיל” התופס בגמלוניותו את כל חלל החדר.

מקום הרכישה

הקריטריון האחרון, אולם החשוב לא פחות מהקודמים, הוא ה”אבא” וה”אמא” של מקרר העוגות. ה”אבא” הוא החברה המייצרת, וה”האמא” הוא החברה שממנה את רוכשים את המקרר. הקפדה על רכישה של מקרר מאיכות טובה מתוצרת של יצרנית מוכרת ואצל חברה רצינית שמגבה אתכם מבחינת האחריות והשירות – תבטיח שתיהנו משירותיו של מקרר העוגות שלכם במשך שנים רבות. אצלנו בחברת “מילוא קירור חיפה בע”מ” תמצאו מגוון רחב של מוצרים, פנו אלינו לייעוץ.

העסק שלך צריך יותר

צריך קירור טוב למוצרים שלך?



    תערוכת "ישרא-פוד" 2018, גני התערוכה תל אביב

    השקת ליין חדש של מקפיאים ומקררים מסחריים מהמותגים המובילים באירופה.
    דגמים חדשים למקפיאים וויטרינות לעוגות.
    ליין של מוצרים חדשים במגוון צבעים.

    בין מוצרינו:

    מעדניות בגדלים שונים | מקררים פתוחים למוצרי חלב, ירקות ונקניקים | מקפיאים לעוגות | פתרונות קירור לחברות ומשווקים | מקררים ומקפיאים לעוגות מקפיאים לתצוגה ואחסון דלפקים מנירוסטה ועוד...

    לעסק שלך ללקוחות שלך

    צריך קירור טוב למוצרים שלך?



      חברות לבניית אתרים חברות לבניית אתרים
      קטלוג
      מילוא קירור בע

      צריך מקרר לעסק? מצוין, יש לנו הצעה משתלמת עבורך